or
<telerikDataViz:RadBarcode39 Name="BarCodeControl" Height="120" Width="425" Margin="5" VerticalAlignment="Center" HorizontalAlignment="Center" Text="90321331" ShowChecksum="False"/>
<telerik:RadialScale x:Name="innerChannelRadialScale" Min="0" Max="300" Radius="0.68" MajorTicks="10" MinorTicks="5" LabelRotationMode="None"FontWeight="Bold" FontSize="60" SweepAngle="359" StartAngle="90" ShowLastLabel="True" ShowFirstLabel="False"MajorTickBackground="{DynamicResource MajorTickBackground}"MiddleTickBackground="{DynamicResource MiddleTickBackground}"MinorTickBackground="{DynamicResource MinorTickBackground}"><telerik:RadialScale.Ranges> <telerik:GaugeRange x:Name="innerAlarmLowRange" Min="0" Max="50" StartWidth="0.04" EndWidth="0.01" Background="{DynamicResource AlertRangeBackground}" /> <telerik:GaugeRange x:Name="innerNormalRange" Min="50" Max="250" StartWidth="0.01" EndWidth="0.01" Background="{DynamicResource NormalRangeBackground}" /> <telerik:GaugeRange x:Name="innerAlarmHighRange" Min="250" Max="300" StartWidth="0.01" EndWidth="0.03" Background="#FFE50000" /> </telerik:RadialScale.Ranges><telerik:RadTreeViewItem ItemsSource="{Binding DataContext.Documents, RelativeSource={RelativeSource AncestorType={x:Type telerik:RadTreeView}}}"> <TextBlock Text="Documents" /></telerik:RadTreeViewItem><telerik:RadTreeViewItem ItemsSource="{Binding DataContext.Pages, RelativeSource={RelativeSource AncestorType={x:Type telerik:RadTreeView}}}"> <TextBlock Text="Excluded Pages" /></telerik:RadTreeViewItem><telerik:RadGridView Grid.Row="1" ItemsSource="{Binding Bearings}" AutoGenerateColumns="False" ShowInsertRow="True" ShowGroupPanel="False" RowValidating="RadGridView_RowValidating" CanUserDeleteRows="True" CanUserInsertRows="True"> <telerik:RadGridView.Columns> <telerik:GridViewDataColumn Header="Ordnungszahl" Width="*" DataMemberBinding="{Binding Ordnungszahl}" IsFilterable="True" SortMemberPath="Ordnungszahl" IsSortable="True" /> <telerik:GridViewDataColumn Header="BauartenCode" DataMemberBinding="{Binding BauartenCode}" Width="120" IsFilterable="False" IsSortable="True" /> <telerik:GridViewDataColumn Header="AussenDMCode" DataMemberBinding="{Binding AussendurchmCode}" Width="120" IsFilterable="False" IsSortable="False" /> <telerik:GridViewDataColumn Header="Stufe" DataMemberBinding="{Binding Stufe}" Width="120" IsFilterable="False" IsSortable="False" /> <telerik:GridViewDataColumn Header="Unterstufe" DataMemberBinding="{Binding Unterstufe}" Width="120" IsFilterable="False" IsSortable="False"/> </telerik:RadGridView.Columns> </telerik:RadGridView>private void RadGridView_RowValidating(object sender, Telerik.Windows.Controls.GridViewRowValidatingEventArgs e) { e.IsValid = false; }