or
var lv = $('#lwTest');lv.kendoListView({ selectable: "single", template: "<li><span class='email'>${email}</span> <span style='font-size: 80%; font-weight: bold'>${role}</span></li>", dataSource: the_items});// Set local storage values localStorage.setItem("Username", username); localStorage.setItem("Password", password); localStorage.setItem("DisplayName", "Woot Woot - " + username ); utils.navigate("#menu-view");define(["kendo"], function (kendo) { return { init: function (initEvt) {}, beforeShow: function (beforeShowEvt) {}, show: function (showEvt) { }, viewModel: kendo.observable({ displayName: localStorage.getItem("DisplayName") }) };});{ field: "size", aggregates: ["min", "max", "sum"], format: "{0:n0}", groupHeaderTemplate: GridData.gridHeader, groupFooterTemplate: "total: #: sum #, min: #: min #, max: #: max #"},{ field: "date", aggregates: ["min", "max"], format: "{0:dd-MMM-yyyy H:m:ss}", groupHeaderTemplate: GridData.gridHeader, groupFooterTemplate: " min: #: min #, max: #: max #"},