or
<!DOCTYPE html><html><head> <title>@ViewBag.Title</title> <link href="@Url.Content("~/Content/Site.css")" rel="stylesheet" type="text/css" /> <link href="@Url.Content("~/Content/kendo.common.min.css")" rel="stylesheet" type="text/css" /> <link href="@Url.Content("~/Content/kendo.default.min.css")" rel="stylesheet" type="text/css" /> <script src="@Url.Content("~/Scripts/jquery-1.7.1.min.js")" type="text/javascript"></script> <script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.all.min.js")" type="text/javascript"></script></head><body> <ul id="nav"> @for (var i = 0; i < 20; i++) { <li>Hello</li> } </ul> <div> @RenderBody() </div></body></html><script type="text/javascript"> $(function () { $("#nav").kendoMenu(); });</script>
<select id="myOptions"> <option value="0">Some Text</option> <option value="1">Some Other Text</option> <option value="2">Third Option Text</option> </select>...$("#myOptions option[value='0']").text(getUpdatedText(0));$("#myOptions option[value='1']").text(getUpdatedText(1));$("#myOptions option[value='2']").text(getUpdatedText(2));<select id="myOptions"> <option value="0">Some Text</option> <option value="1">Some Other Text</option> <option value="2">Third Option Text</option> </select> ... $("#myOptions").kendoDropDownList();$("#myOptions option[value='0']").text(getUpdatedText(0));$("#myOptions option[value='1']").text(getUpdatedText(1));$("#myOptions option[value='2']").text(getUpdatedText(2));$("#myOptions").data("kendoDropDownList").refresh();[{title: "Star Wars: A New Hope", year: 1977}, {title: "Star Wars: The Empire Strikes Back", year: 1980}]<script type="text/javascript" > $(document).ready(function(){ var sharableDataSource = new kendo.data.DataSource({ transport: { read: { url:"contract/test.jsp", dataType: "json" } } }); $("#grid").kendoGrid({ dataSource: sharableDataSource, columns: [ { title: "title", field: "title", width: 130}, { title: "year", field: "year",width: 100},], height: 550, groupable: false, scrollable: true, sortable: true, pageable: true }); });</script>