or
<head> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/kendo/kendo.common.min.css" /> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/kendo/kendo.default.min.css" /> <script type="text/javascript" src="js/jquery-1.11.0.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="js/jquery-ui-1.10.4.custom.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="js/kendo.all.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="js/kendo.culture.ja-JP.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="js/myJs.js"></script> <sj:head jqueryui="true"/></head>1.<div id="example" class="k-content">2. <div id="window">3. WINDOW4. </div>5. 6. <span id="undo" style="display:none" class="k-button">Click here to open the window.</span>7.</div>$(document).ready(function() { var window = $("#window"), undo = $("#undo").bind("click", function() { window.data("kendoWindow").open(); undo.hide(); }); var onClose = function() { undo.show(); } if (!window.data("kendoWindow")) { window.kendoWindow({ width : "600px", title : "About Alvar Aalto", actions : ["Pin", "Minimize", "Maximize", "Close"], close : onClose }); }});