<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.web.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.aspnetmvc.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/jquery-1.7.2.min.js")" type="text/javascript"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.dataviz.min.js")" ></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.data.min.js")" ></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.data.odata.min.js")" ></script>
<script src="Url.Content("~/Scripts/kendo.popup.min.js")"></script-->
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.numerictextbox.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.validator.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.binder.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.dropdownlist.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.filtermenu.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.pager.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.sortable.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.draganddrop.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.groupable.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.selectable.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.resizable.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.reorderable.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.datepicker.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.calendar.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.list.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.grid.min.js")"></script>
<script src="@Url.Content("~/Scripts/kendo.all.min.js")" ></script>
I have two issues.
1. I know kendo.all is not needed when you use all the other javascripts individually. But my code works only when I include kendo.all.
Probably I am missing any of the javascript
2. I am getting a javascript error: Unable to get value of the property 'msie': object is null or undefined. The error is shown in three of the javascript files.
kendo.list.min.js, kendo.dropdownlist.min.js, calendar.min.js.
I am new to kendo UI and expect a response soon.
Thanks.
<div id="newSessionWindow"><label for="sessionDate">Data da próxima sessão*</label><br /><asp:TextBox runat="server" ID="sessionDate" ClientIDMode="Static"></asp:TextBox> <br /><br /> <asp:LinkButton runat="server" ID="SaveSession" Text="Salvar" CssClass="k-button" /> </div> // New Session Window $("#newSessionWindow").kendoWindow({ draggable: true, appendTo: "#globalBody", height: "110px", modal: true, resizable: false, title: "Nova sessão", width: "400px" }); $("#sessionDate").kendoDateTimePicker({ format: "dd/MM/yyyy hh:mm tt", start: "month", depth: "month", min: new Date(year, month, day) });$("#AddSession").click(function (e) { $("#newSessionWindow").show(); var newSession = $("#newSessionWindow").data("kendoWindow"); newSession.center(); newSession.open();window.kendoMobileApplication = new kendo.mobile.Application(document.body);<script type="text/javascript"> var templateSource = new kendo.data.DataSource({ schema: { data: "d", model: { id: "title", fields: { title: { type: "string" }, value: { type: "string" }, type: { type: "number" } } } }, transport: { read: { contentType: "application/json; charset=utf-8", type: "POST", url: "http://localhost:23035/foo/bar" }, parameterMap: function (data, operation) { if (operation == "read") { return JSON.stringify({ user_id: arg('foo') }) } } } }) var tokenSource = new kendo.data.DataSource({ schema: { data: "d" }, transport: { read: { contentType: "application/json; charset=utf-8", type: "POST", url: "http://localhost:23035/foo/rab" }, parameterMap: function (data, operation) { var type = $('#templateSelector').data("kendoDropDownList").dataItem().type; return JSON.stringify({ email_template_type_id: type }) } } }) $(document).ready(function () { $("#templateSelector").kendoDropDownList({ dataTextField: "title", dataValueField: "value", dataSource: templateSource, change: function () { var value = $("#templateSelector").val(); var editor = $("#editor").data("kendoEditor"); editor.value(value); tokenSource.read(); } }); $("#editor").kendoEditor({ tools: [ "insertHtml" ], insertHtml: tokenSource.data() }); }) </script>